Mitat ja Edistyminen

perjantai 10. huhtikuuta 2015

Mitäs sitten?

No niin..tässä on taas muutama päivä tuumailtu, että mitäs ihmettä mä teen?


Cambridgen lopetin heti alkuunsa..tai no viikon verran mentiin, kunnes aloin miettimään, että mitä mä oikeasti olen tekemässä ja paljonko kaikki maksaa.. ja siihen se sitten loppui. 

En mä halua "pussikeitoilla" jatkaa seuraavaa vuotta, enkä edes pysty. Nostan hattua niille jotka sen voi tehdä, mutta  en minä. Toisekseen sillä hinnalla palkkaisin itselleni PT:n pariksi vuodeksi noin suunnilleen. Eli nyt sitten täytyi pysähtyä ja miettiä, että mitä oikeasti haluan.

Mielummin teen työn itse ja opettelen syömään ihan oikein, vaikka se sitten veisi kauemman aikaa. Tokihan tuossa cambridge-ohjelmassakin on tarkoitus opetella syömään oikein ja laihtua, mutta en osaa mennä niin etten mitään kiinteää söisi. Joten jälleen ollaan uuden alussa.

Osallistuin tässä taannoin eräässä blogissa olevaan kisaan, jossa palkintona oli voittaa Motivire:n 
6-viikon kesäkroppa verkkovalmennus ja yllätys oli suuri, kun arpaonni suosi minua, joten ainakin tiukka aloitus tiedossa jälleen. :)

 Eli nyt aioin tehdä ihan selkeän suunnitelman kalenteriini, että mitä milloinkin tehdään ja mitkä on tavoitteet, eihän tästä muuten mitään tule?


Hyvää viikonloppua kaikille!

1 kommentti:

  1. Täällä ollaan samaa mieltä!
    Mielummin opettelen syömään kunnolla/järkevästi pikkuhiljaa kuin vedän tiukkaa diettiä, enkä oikeasti opi normaalia syömistä.

    VastaaPoista