Mitat ja Edistyminen

torstai 11. syyskuuta 2014

Motivaatio ja Tavoitteita



" Löytääkseen ja säilyttääkseen motivaation, täytyy olla jokin tavoite / päämäärä."

Mulle on usein käynyt niin, että innostun ihan älyttömästi jostain ja sitten sitä innostusta kestää hetken ja sitten se vaan hiipuu jonnekin. Nyt tämän projektin myötä teen toisin kuin, koskaan aikaisemmin.
Mä tajusin , että en oo koskaan tehnyt ihan selkeää tavoitetta itselleni. Olen aina päättänyt että nyt sitten lahdutan niin, että olen normaalipainoinen. Toki sekin jonkinlainen tavoite, muttei kovinkaan selkeä.

"Jos tavoite on suuri, aseta itsellesi välitavoitteita – vaikka joka viikolle. Onnistumisen tunne välitavoitteissa antaa voimaa jatkamaan projektia eteenpäin."

Näinhän se menee, onnistuminen lisää motivaatiota. ja päämääräänsä ei voi saavuttaa, jollei tiedä, mikä se on. :)

Mun tavoite siis  pitkällä ajalla on, että painoni on 70kg  6.9.2015 eli se tarkoittaa, että painoa täytyy tiputtaa yhteensä 54 kg.

Tämän Super Size Superdietin aikana tavoitteeni on tiputtaa painoa 10kg. aikaa siis 6 viikkoa.

Tähän tietysti joku voi sanoa, ettei saaa laittaa liian kovia odotuksia tai tavoitteita, mutta jos aina tyytyy menemään sieltä, mistä aita on matalin, niin saavuttaako sitten mitään?

            

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti